Sunday, December 15, 2013

Policisticni jajnici lijek na biljnoj bazi

U koliko zelite vise informacija o preparatu mozete me kontaktirati na facebook profilu Ramiza Orman i na grupi Policisticni Jajnici Lijek Na Biljnoj Bazi  
 https://www.facebook.com/groups/195265347226398/?fref=ts





Veliki pozdrav mojim clanicama koje su pristupile clanstvu u grupu , u cilju pomoci pripremam terapiju koja se pokazala odlicnom. Ne zelim se hvaliti i pretijerivati ako u lijecenju policisticnih jajnika, mioma , neprohodnih jajovoda kao i raznih upala i infekcija koje dovode do steriliteta neagresivnom i prirodnom terapijom imam uspijeha i iza toga puno zadovoljnih zena onda vam to trebam i reci , vasa Ramiza Orman .

MOJA PRIČA.......

U BRAKU 7 GOD ZASTO NEMOGU IMATI DIJECE......

Pretrage koje sam radila me dovode u razocaravajuce stanje,lijevi jajovod mi moraju odstraniti a uzrok je vodena cista koja ga je razorila a operacija je uradjena na Petrovoj ginekologiji, Zagreb.

Desni jajovod koji mi je preostao 90% zapusen uzrok kronicna upala a da bi se bilo sta uradilo nemogu ce je radi povisene sedimentacije koja je uvijek preko 20. Krajem 85god pijem lijek na bazi bilja koji mi isti mijesec pomaze , djelotvornost ovog lijeka dokazuje se pri izljecenju drugih zena .

Prvi nalazi pored trudnoce najvise me iznenadjuju sedimentacijom koja
je 8/12 ,,,sto govori da je lijek izbacio upalu vani i procistio desni jajovod tako da sam zatrudnjela

:::Ramiza Orman:::




...O LIJEKU...

....NJEGOVO DIJELOVANJE...

Veliki broj zena koristio je ovaj lijek i javljali su se dobri rezultati
kroz iskustva drugih zena i mene saznajemo da lijek pomaze za ....

::JAJOVODE KOJI SU ZAPUSENI I DO 90%::

::SKIDA VISE VRSTA CISTI STO NAKON KORISTENJA OVOG LIJEKA,ULTRA ZVUK
GOVORI DA CISTE VISE NE POSTOJE ::

::POSPIJESUJE SAZRIJEVANJE JAJNE CELIJE ::

::LIJECI PAPA NALAZ I DO 4 GRUPE ::

::CISTI CISTICNE BUBREGE ::

ZELIMO NAGLASITI DA SE LIJEK POKAZAO USPIJESNIM KOD LIJECENJA PROSTATE I
IZBIJEGNUT JE VELIKI BROJ OPERACIJA .

....REAKCIJE LIJEKA...

::POJACANO IZMOKRAVANJE::

::PECKANJE NA MIJESTIMA KOJA SU OBOLJELA::

::BIT LIJEKA JE STO UPALU IZBACUJE VANI::






Želim da podijelim svoje iskustvo u vezi lijeka gđ-e Ramize, nakon kojega sam kroz kratko vrijeme ostvarila trudnoću. Toplo preporučujem svima koje se dvoume oko kupovine. Veliki pozdrav za sve članice grpue i gospođu Ramizu


Cast mi je da se javno zahvalim gospodji Orman . Naime,moja prijateljica je dugo patila od cisti na jajnicima i bila je zakazana i operacija. Predlozila sam joj lijek gospodje Orman i pristala je da pokusa i sa tim. Na dan operacije uradjen je ultra zvuk i ljekari su ustanovili da ima ciste jajnike bez cisti. Na lijeku se ne zahvaljuje,ali ja moram zahvaliti za izljecenje...



RAMIZA.....JA SAM VAM SUPER...OSIJEĆAM SE SJAJNO..NIKAD BOLJE...SAMO ZBOG OVIH NASIH DOKTORA NE MOGU NAPRAVIT KONTROLU,PA DA VAM TO I POTVRDIM....NEMAM VISE NIKAKVIH PROBLEMA....DA NEMA VAS ..NEZNAM STA BI...PUNO VAM HVALA I LIJEPI POZDRAV IZ MEĐIMURJA....


HVALA gospodji Ramizi na odlicnom preparatu koji STVARNO deluje.Drage dame,preporucujem ga svakome ko ima neki od problema koji je Ramiza navela.


Ramiza draga evo i ovde da ti se zahvalim na strpljenju i savetima. Lek je neverovatan,PIJEM GA TEK 9 DANA,i danas sam dobila mesecnicu... Posle 100 godina  dobila sam menstruaciju bez lekova,samo pomocu tvog leka...naravno nastavljamo sa terapijom do krajnjeg cilja-BEBICE!!! Hvala od  



hvala puno gospodja Ramiza za lek biljnoj bazi ,sa cijom se pomoc resila upalu kojoj sam imala i za sve savete koje mi je dala tokom terapije:) veliki pozdrav svima clanice grupi i zelim svima dobro zdravlje i sve najbolje:)

1 comment:

  1. Play Free Slingo Video Poker - Vimeo
    Vimeo is a youtube mp3 free platform for sharing and discovering new video poker videos and popular games. Watch popular slots, card games, and table games.

    ReplyDelete